کمک700 میلیونی به خانواده زندانیان نیازمند هرمزگانی

رییس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان از کمک 700 میلیون ریال به خانواده زندانیان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،نوید قنواتی رییس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی 700 میلیون ریال به خانواده زندانیان نیازمند کمک مالی شد.

وی افزود:این مبلغ به 625 خانواده زندانی که سرپرست آنان در زندان بود و وضعیت مالی مناسبی نداشتند در قالب عیدانه و بسته های حمایتی اهداء شد.

 رییس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان گفت: پرداخت مستمری، کمک هزینه ازدواج وجهیزیه، مسکن و بهداشت ودرمان، بخشی دیگر از کمک های انجمن حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان نیازمند است.

نوید قنواتی بر توانمند سازی خانواده زندانیان نیازمند تاکید کرد و افزود: با فراهم کردن زمینه کسب و کار مناسب برای خانواده زندانیان، می توان شاهد کاهش آسیب ها ی اجتماعی در این خانواده ها بود.

وی گفت: بیش از 3 هزار نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای، حمایتی و فرهنگی مرکز خدمات احتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ف

کمک به خانواده زندانیان نیازمند هرمزگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.