تشییع و خاکسپاری ۳ شهید گمنام در خرم‌آباد

مسئول روابط عمومی حفظ آثار لرستان با بیان اینکه شهر خرم‌آباد در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان ۳ شهید گمنام می‌شود گفت: مراسم شبی با شهدا امشب در سه مسجد شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محسن مرادی مسئول روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به مراسم تشییع و خاک‌سپاری سه شهید گمنام در شهر خرم‌آباد اظهار داشت: مراسم شبی با شهدا امشب پس از نماز مغرب و عشا در سه مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه دره گرم، مسجد صاحب‌الزمان (عج) در خیابان رازی و مسجد شهید مدنی در چهارراه طیب برگزار می‌شود.

وی افزود: فردا هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهدا انجام می‌شود؛ مراسم تشییع از ساعت ۹ صبح در میدان شهدا آغاز می‌شود و مردم حضور می‌یابند و شهدا را تا مصلی الغدیر خرم‌آباد مشایعت می‌کنند.

مسئول روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: در این مراسم دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری حضور دارند و پس از حضور کاروان شهدا در مصلی الغدیر، شهدا به محل خاک‌سپاری منتقل می‌شوند.

وی بیان کرد: یکی از شهدا در دانشگاه علامه طباطبایی خاک‌سپاری می‌شود و یک شهید در تیپ ۸۴ شهید رستمی و شهید دیگر در تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) به خاک سپرده می‌شود و قابل‌ذکر است که وسیله ایاب و ذهاب برای حضور مردم آماده است تا برای شرکت در مراسم خاک‌سپاری مشکل نداشته باشند.

مرادی تصریح کرد: یکی از شهدا ۲۰ ساله و در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده است و دو شهید دیگر ۲۰ و ۲۶ ساله است که در تک دشمن منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/م

۳ شهید گمنام در شهر خرم‌آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار