پیکر شهید بعد از 35 سال به آغوش خانواده بازگشت

پیکر شهید قدرت الله طحانیان بعد از 35 سال به آغوش خانواده بازگشت و با حضور آحاد مردم متدین و شهیدپرور سمنان استقبال شد.

آیین استقبال از شهید قدرت الله طحانیان پیش از ظهر دوشنبه در میان حضور پرشور مردم، همرزمان آن شهید، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی گلزار شهدای سمنان برگزار شد.

حضور پرشور مردم اما در کنار خانواده طحانیان نشان داد این ملت شهید پرور همواره قدرشناسی را در زمره ویژگی‌های بارزشان می دانند، مردمی که سه هزار شهید را تقدیم دفاع مقدس کرده‌اند و از لحاظ تعداد جمعیت به شهید مقام دوم کشور را دارند.

پیکر شهید طحانیان در حالی به سمنان رسید که ۳۵ سال از رفتن قدرت الله می گذشت سال هایی که باعث شد مادر و پدرش در فراغ او دنیای فانی را وداع کنند، اما امروز قدرت الله نزد برادران و خواهرش است آن هم در جایی که درست ۳۵ سال پیش آن را ترک کرده بود.

امروز همه آمده بودند تا بازگشت پرستویی را تماشا کنند که ۳۵ سال پیش پرکشید اما بدن بیجانش قرار است فردا در آرامگاه ابدی این بار اما در خانه، آرام بگیرد و چه باشکوه است وداع مردم با این شهید دفاع مقدس ... .

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان اما در حاشیه مراسم استقبال از شهید طحانیان گفت: غروب دوشنبه و بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی برای وداع با این شهید والامقام در امامزاده یحیی(ع) سمنان با حضور آحاد مردم شهید پرور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فریدون همچنین تاکید کرد: مراسم تشییع این شهید نیز روز سه‌شنبه یکم اسفندماه ساعت ۱۵ از معراج الشهدای سمنان به سمت امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این شهید والامقام روز ۲۵ تیر سال ۶۱ در عملیات رمضان شهید و مفقودالاثر شد و امروز بعد از گذشت ۳۵ سال چشم انتظاری دو بردار و یک خواهر او پایان یافت.


انتهای پیام / ق

آیین استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار