فتحی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ارسال نامه درخواست استعفای ربیعی و آخوندی به رئیس جمهور

نماینده مردم تهران از ارسال نامه درخواست نمایندگان به رئیس جمهور برای استعفای وزرای کار و راه خبر داد.

ارسال نامه درخواست استعفای ربیعی و آخوندی قبل از استیضاح به رئیس جمهورفتحی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو باخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تقدیم نامه درخواست استعفای وزرای راه و شهرسازی و کار قبل از استیضاح آنها در صحن علنی به رئیس جمهور خبر داد.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان به منظور پیگیری مطالبات مردم به صورت دقیق و همچنین وضعیت کنونی دولت که نتوانسته نیازهای عمومی را برطرف کند، در مقام مشورتی راهکارهایی را به رئیس جمهور اعلام می‌کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تأکید کرد: ارسال این نامه به رئیس جمهور هم از جمله این موارد است و با پیگیری برخی نمایندگان نامه‌ای با توجه به نوع عملکرد و شرایط آخوندی و ربیعی تنظیم و به رئیس جمهور تقدیم شد.

فتحی اظهار کرد: به نظر می‌رسد وزرای راه و شهرسازی و کار نمی‌توانند نیازها و خواسته‌های عمومی کشور را در حوزه کاری خود برآورده کنند، لذا نمایندگان از روحانی می‌خواهند که افراد قوی‌تری را جایگزین آنها کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد احتمال می‌دهید این وزرا استعفا دهند، گفت: بنده درصد استعفای آنها را کم می‌دانند، همانطور که احتمال کنار گذاشتن این دو وزیر را از سوی رئیس جمهور؛ اما ما به لحاظ وظیفه این اقدام را انجام دادیم.

فتحی بیان کرد:  مشخص نیست تا قبل از پایان سال درخواست استیضاح این دو وزیر به هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی مجلس بررسی شود، اما دولت حتما نیاز به یک تجدیدنظر در مجموعه خود دارد.

انتهای پیام/

تقاضای جمعی از نمایندگان از رئیس جمهور برای استعفای آخوندی و ربیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهل تبریز
۰۹:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
نمی دانم چه سری در این ابقاع آخوندی تا این مرحله است ؟؟؟؟!!!!!! . آقای روحانی از ایشان دست نمی کشند . این وزیر بی جنبه حتی یک عذر خواهی خشک خالی هم تا بحال برای هیچکدام از حوادث تحت مدیریت خودش نکرده است . نمایندگان محترم هم در حوادث کشور با این وزیر شریک هستند .
United States of America
علی
۰۱:۲۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
انشالله مشکلات با نظارت بیشتربه خوبی رفع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خسته نباشید. خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۱۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
با سلام/چقدر خوب بود قبل از اینها درخواست استعفا و استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی را میدادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
با سلام/چقدر خوب بود قبل از اینها درخواست استعفا و استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی را میدادند
آخرین اخبار