تردید های هلال احمر درباره شیء رویت شده در دنا/ چه خبر از لاشه هواپیمای آسمان؟

با وجود اینکه معاون عملیات امداد و نجات از یافت شدن لاشه هواپیمای آسمان خبر داده اما هم اکنون مسئولان هلال احمر در این خصوص تردیدهایی دارند.

تایید پیدا شدن لاشه هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج  از سوی هلال احمرشاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: با وجود اینکه معاون عملیات امداد و نجات از پیدا شدن لاشه هواپیمای آسمان در منطقه کوه چشمه نور خبر داده بود،اما هم اکنون مسئولان هلال احمر در این خصوص تردیدهایی دارند.

وی همچنین از اعزام تیم های امداد و نجات به محل شناسایی شده خبر داد.

فتحی تصریح کرد: هم اکنون ۴۵ تیم امداد و نجات در منطقه مستقر هستند و تیم‌های عملیاتی از استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری در منطقه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات امداد و نجات در استان های مرکزی، همدان، تهران و همچنین سایر نیروهای امدادی و نجات استان فارس، در حالت آماده باش قرار دارند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: نیروهایی از مجموعه های نظامی و انتظامی، سازمان هواپیمایی، پزشکی قانونی، بخشداری استان های مذکور، مدیریت بحران در منطقه حضور دارند و فرماندهی واحد بر عهده امداد و نجات استان اصفهان است.

فتحی تاکید کرد: بحث پهپادها توسط بخش خصوصی پیگیری می‌شود و در حال حاضر ۱۴۲ تیم حرفه‌ای امداد و نجات کوهستانی نیز در منطقه حضور دارند.

فردا،آخرین فرصت برای پیدا کردن لاشه هواپیما است

فتحی یادآور شد: در ۱۶ ساعت گذشته، ۶۰ میلی متر بارندگی در منطقه سقوط هواپیما رخ داده است و احتمال رسیدن ارتفاع بارش برف به یک متر نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه تنها فردا را برای اینکه عملیات جستجو به نتیجه برسد فرصت داریم، افزود:بارش ها از فردا شدت می‌گیرد و در صورتی که عملیات جستجو به نتیجه نرسد، ادامه عملیات با مشکل مواجه می‌ شود.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از لاشه هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه همهی این عزیزان زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
اصلا از کجا معلوم که سقوط کرده است مگه هر هواپیمایی از رادار خارج شد به معنی سقوط ان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
اصلا از کجا معلوم که سقوط کرده است مگه هر هواپیمایی از رادار خارج شد به معنی سقوط ان است
آخرین اخبار