کار پژوهشی لازمه رفاه و امنیت در جامعه است

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان اعلام کرد: اگر به دنبال رفاه و امنیت هستیم باید به کاهش آسیب‌های اجتماعی بپردازیم که این مهم نیازمند کار پژوهشی است

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رحمت صادقی رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان کردستان که در استانداری استان برگزار شد، گفت: وجود کارگروهی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی که دامن گیر جامعه در استان امری ضروری است.

 وی با بیان اینکه پیشگیری از معضلی مانند طلاق کار ساده‌ای نیست، خاطرنشان کرد: این مهم فرآیندی است که نیازمند برنامه‌ریزی دراز مدت بوده و باید با برنامه دقیق برای پیشگیری از آن تلاش کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان کار پژوهشی را لازمه رفع مشکلات اجتماعی خواند و یادآور شد: اگر به دنبال رفاه و امنیت هستیم باید به کاهش آسیب‌های اجتماعی بپردازیم که این مهم نیازمند کار پژوهشی است.

وی اضافه کرد: یکی از آیتم‌های اصلی که اقتدار جامعه را نشان می‌دهد بحث علمی است و اگر جمعیت بالا باشد و علمی وجود نداشته باشد اقتداری هم وجود نخواهد داشت.

صادقی همچنین مهاجرت نخبگان استان به خارج از کشور را نگران‌کننده خواند و گفت: باید با بکارگیری نخبگان استان و استفاده از توان و ظرفیت آنها مانع مهاجرت این افراد شد چرا که جامعه ما نیازمند هوش و ذکاوت افراد نخبه و با استعداد است. 

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان در پایان با بیان اینکه تشکیل کارگروه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در استان می‌تواند با حضور نخبگان تشکیل شود، اضافه کرد: بنیاد نخبگان می‌تواند در راستای تشکیل کارگروه آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

انتهای پیام/ د م

ضرورت تشکیل کارگروه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در استان

برچسب ها: امنیت ، ازدواج و طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.