برف در ارتفاعات سالند دزفول به زمین نشست

بخشدار شهیون دزفول از کاهش دما در ارتفاعات کوهستانی دزفول و آغاز بارش برف در منطقه سالند کوه در بخش شهیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین خجسته کیا، بخشدار شهیون دزفول بیان داشت: بارش برف از دقایقی پیش در منطقه سالندکوه از توابع بخش شهیون دزفول شروع به باریدن کرده و همچنان ادامه دارد.

وی به وضعیت جاده های روستایی این بخش کوهستانی اشاره و تصریح کرد: تا ساعاتی دیگر یک دستگاه خودرو برای بررسی وضعیت جاده دهستان های احمدفداله و دره کاید به این مناطق اعزام خواهد شد و در صورت مسدود بودن جاده ها روستایی نسبت به رفع مشکل اقدام می گردد.

خجسته کیا با اشاره به اینکه باد و باران در بخش شهیون دزفول سبب قطع برق برخی روستاهای این بخش شده اذعان داشت: تلاش ها برای وصل برق این روستا ادامه دارد.

علی کرمی، رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول بیان کرد: از روز یکشنبه تاکنون 12،7 میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شده که این بارندگی تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی عصر امروز از منطقه خارج می شود اظهار داشت: اواخر هفته و اوایل هفته آینده سامانه بارشی قابل ملاحظه ای وارد منطقه خواهد شد که امیدواریم تحت تاثیر پدیده گردوغبار قرار نگیرد.

کرمی همچنین به بروز گردوخاک در هوای دزفول اشاره و اذعان کرد: صبح امروز غلظت ریزگردها در هوای دزفول به 186 میکروگرم بر متر مکعب و دید افقی نیز به 7 کیلومتر رسید.

انتهای پیام/گ

آغاز بارش برف در ارتفاعات کوهستانی دزفول

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.