سردار وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اسرائیل درگیر مشکلات داخلی است/ ایران پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را گرفت، اما نمایش تبلیغاتی نداشت

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایران پیشرفته‌ترین پرنده بدون سرنشین آمریکا را فرود آورد، اما هیچ‌وقت چنین نمایش تبلیغاتی به راه نینداخت.

نمایش نتانیاهو نوعی توهین به حاضرین در نشست امنیتی مونیخ بود/ اسرائیل خود درگیر مشکلات داخلی است/ ایران پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را گرفت، اما نمایش تبلیغاتی نداشتسردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر اسبق دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نمایش مضحک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی مونیخ، اظهار کرد: این حرکت نتانیاهو در درجه اول نشان از ظرفیت بسیار پایین سیاسی این شخص دارد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه این فرد ظرفیت اخلاقی و حقوق بشری هم ندارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین پرنده بدون سرنشین آمریکا را فرود آورد و با وجود اینکه همه دنیا این موضوع دیدند، اما هیچ‌وقت چنین نمایش تبلیغاتی را درست نکرد.

وی تصریح کرد: این فرد به صورت دلقک‌وار یک تکه آهن را که معلوم نیست از کجا آورده به نمایش گذاشت که این خود نوعی توهین به حاضرین در نشست بوده و من نمی‌دانم چگونه آنها این صحبت‌ها را تحمل کردند.

وزیر اسبق دفاع افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهاراتی سست، بی‌پایه و سخیف را ارائه کرد و من فکر می‌کنم سیاستمداران دنیا عاقل‌تر از این موضوع باشند که تحت تأثیر این حرکات دلقک‌وار قرار بگیرند؛ این حرکات اما برای ما ارزشی ندارد و نشان از ظرفیت پایین فکری و سیاسی مقامات رژیم صهیونیستی دارد.

وحیدی درباره هدف نخست وزیر رژیم صهیونیستی از چنین حرکتی، گفت: آنها یک دغدغه اصلی دارند که آن هم مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی است؛ این رژیم حقیقتا در حال فروپاشی است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: همه شاهد هستیم با انتفاضه‌هایی که در سرزمین فلسطین انجام شد، اسرائیل را با مشکلات بزرگی روبرو کرد و حتی نخست وزیر این رژیم به دلیل فساد تحت پیگرد قانونی نهادهای امنیتی رژیم خود قرار دارد.

وی ادامه داد: به همین خاطر این فرد تلاش می‌کند با فرافکنی مشکلات خود را به خارج نسبت و نشان دهد که تمام مشکلات به خاطر دشمن اوست تا همه روی آن تمرکز کنند.

وزیر اسبق دفاع در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: او می‌خواهد کاری کند تا فسادهایی که انجام داده فراموش شود و با ایران‌هراسی می‌خواهد جهت مردمی انتفاضه را تحت تأثیر قرار دهد که ناموفق خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
چقدر این سرداران ایران دوست داشتنی هستند ارتش وسپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
آمریکا و اسراییل هیچکاری نمتوانند بکنند
Netherlands
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
مهم نیست بذار درگیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۴:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خداروشکر بذار درگیر باشه
آخرین اخبار