اهدا تندیس سیمین صنعت سبز کشور به پتروشیمی پلیمر کرمانشاه

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از کسب عنوان واحد صنعت سبز و دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور توسط شرکت پلیمر کرمانشاه خبر داد.

فولادی  مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت: عنوان واحد صنعت سبز” و دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور در سال ۱۳۹۵در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به  شرکت پلیمر کرمانشاه رسید.


وی ادامه داد:با توجه به دریافت گواهی عدم آلایندگی از سازمان حفاظت محیط زیست در سال 1395 توسط شرکت پلیمر کرمانشاه و اجرای عملیات گسترده در خصوص مدیریت پسماند، پایش لحظه ای خروجی دودکش ها و پساب مجتمع، نیز تصفیه آب استفاده شده و بازگرداندن آن به چرخه تولید و استفاده از آب بازیافتی در آبیاری فضای سبز و توسعه پیوسته فضای مشجر و سبز مجموعه  این تندیس به پلیمر کرمانشاه اهدا شد.

اهدا تندیس سیمین صنعت سبز کشور  به پتروشیمی پلیمر کرمانشاه

فولادی گفت: شرکت پلیمر کرمانشاه با تایید سازمان حفاظت محیط زیست در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز با کسب 90 امتیاز موفق به دریافت تندیس سیمین و لوح سپاس گردید و به عنوان صنعتی سبز و دوست دار محیط زیست در کشور و خطه غرب کشور معرفی گردید.

همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز  امروز در تهران با حضور وزیر صنعت و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ز

پلیمر کرمانشاه عنوان واحد صنعت سبز کسب کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار