ایجاد سامانه ملی طلاق در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: سامانه ملی طلاق با هدف کاهش میزان طلاق در این استان تا پایان سال جاری راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی اردبیل افزود: سامانه ملی طلاق در 11 استان راه اندازی شده و تلاش می شود در این استان هم با راه اندازی آن برنامه های آموزشی برای آگاه سازی زوجین اجرا شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون در استان 60 مرکز مشاوره و پیشگیری از طلاق در جهت حل مشکلات زوجین و ایجاد سازش بین آنها فعالیت می‌کنند که امید است با این اقدامات از افزایش آمار طلاق جلوگیری شود.

ستاری اظهار کرد:امسال 3 هزار و 298 زوج به مراکز مشاوره طلاق مراجعه کردند که 800 مورد آن به میزان 25 درصد منجر به سازش شده است.

وی اجرای آموزش‌های پیش از ازدواج را از راهکارهای مهم در راستای کاهش طلاق دانست و افزود: افزایش آگاهی در جوانان در آستانه ازدواج از انتخاب آگاهانه می‌تواند زمینه‌ساز استحکام در پیوند ازدواج شود و برای آگاهی جوانان از انتخاب همسر 11 مرکز آموزش پیش از ازدواج در استان ایجاد و بسیار موثر واقع شده است.

انتهای پیام/ح

مراجعه بیش از 3 هزار زوج به مراکز مشاوره طلاق در اردبیل

برچسب ها: طلاق ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
این سامانه کازش چی؟