جریمه ۲۶ میلونی ۸۳ واحد صنفی در قائم شهر

۸۳ واحد صنفی متخلف بهمن امسال در قائم شهر به ۲۶ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مجید جعفری مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر با بیان اینکه بهمن امسال ۲۳۴ مورد بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام شد، گفت: ۲۴ مورد بازرسی در گشت مشترک قاچاق کالا انجام شد که ۶۶ بسته چای قاچاق و ۱۴۲ دست پوشاک قاچاق زنانه به ارزش ۲۶ میلیون ۲۰ هزار ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه انتخاب محل‌های توزیع میوه شب عید با افزایش تعداد مکان‌های توزیع در سطح شهر با همکاری اصناف و شهرداری این شهرستان انجام می‌شود، افزود: به علت ورود و اسکان مسافران در ایام تعطیلات نوروزی، تمامی ادارات باید نسبت به هم افزایی و همکاری جدی در تنظیم بازار و نظارت کامل بر قیمت کالا‌های اساسی در بازار مصرف در این ایام تلاش و همکاری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر گفت: برای توزیع میوه شب عید با افزایش تعداد مکان‌های عرضه میوه شب عید سعی برآن است تمام نقاط شهری با در نظر گرفتن بار ترافیکی دسترسی آسان به مکان‌های توزیع داشته باشند.

جعفری افزود: نظارت بهداشتی برای تامین سلامت جامعه در ماه‌های اسفند و فروردین با همکاری سایر ادارت ذیربط از سوی اداره بهداشت و اطلاع رسانی خدمات در نظر گرفته شده از سوی ستاد تنظیم بازار به شهروندان و نصب تابلو‌های تبلیغاتی توسط شهرداری ضروری است.

انتهای پیام/آ

۸۳ واحد صنفی متخلف در قائم شهر جریمه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.