وزیر راه؛

منطقه سقوط هواپیما به 3 بخش تقسیم شده است/ ادامه جستجو برای یافتن لاشه

وزیر راه و شهرسازی گفت: کل منطقه‌ای که هواپیما سقوط کرده را به ۳ قسمت تقسیم کرده تلاش ها برای یافتن لاشه هواپیما دامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس آخوندی  وزیر راه گفت: براساس احتمالات صورت گرفته کل منطقه‌ای که هواپیما سقوط کرده را به ۳ قسمت تقسیم کردند و صد‌ها عکس گرفته شده، اما هنوز لاشه هواپیما یافت نشده است.

وی افزود: در این ۳ قسمت با توجه به پرواز‌ها و نیز پرواز بالگرد‌ها تمام منطقه را از سمت سمیرم تا یاسوج تا ارتفاع ۱۰ هزار پایی به صورت کامل بررسی کردند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: از تمام شیار‌ها و مکان‌هایی که احتمال می‌رفت هواپیما در آن‌جا باشد همچنین در مسیر حرکت اصلی هواپیما و چه حرکت آلترناتیوی که برای نشست بود بررسی‌هایی صورت گرفت، اما هنوز لاشه هواپیما پیدا نشده است.

وی ادامه داد: حتی مکانی که اعلام شده بود تلفن همراهی در آن‌جا روشن است صد‌ها عکس گرفتند که بتوان منطقه را بیشتر بررسی کرد، عکس‌های این منطقه از سمت سمیرم تا قله بوده که هنوز هیچ عکسی مبنی بر پیدا شدن لاشه هواپیما وجود ندارد.

آخوندی تصریح کرد: در کنار پرواز‌های هوایی و هلیکوپتر و پهپادی، گروه‌های زمینی و کوهنوردانی که قله‌های سخت و با ارتفاع بالا را صعود کرده بودند به این منطقه دعوت شدند که خوشبختانه همه استقبال کردند.

وی ادامه داد: همچنین گروه‌های مختلف هلال‌احمر و گروه‌های محلی که به خوبی منطقه را می‌شناسند در منطقه حضور داشته و بررسی‌های لازم را در این راستا انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا این لحظه موضوع در ابهام کامل است، گفت: هم فرودگاه وضعیت خوبی داشت و هم اینکه تا لحظه‌ای که کارشناسان گزارش کردند مقدمات همه موارد به درستی انجام شده بود.

وی اضافه کرد: منتظر هستیم ببینیم ستاد بررسی سوانح چه گزارشی مبنی بر بررسی‌ها به دست ما میرساند، ستاد بررسی سوانح متشکل از ۱۱ گروه است که تمام موارد را از جمله هواپیما و موقعیت هواپیما و فرودگاه و سیستم‌های ارتباط بین برج و رادار مرکزی را بررسی کرده سپس گزارش‌هایی مبنی بر چگونگی رخداد سانحه به ما اطلاع می‌دهد.

انتهای پیام/ی

 

سقوط هواپیمای تهران _ یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
دعا کنیم همشون زنده باشند دعا کنیم