مقدسی خبرداد؛

کمیسیون عمران مجلس مامور بررسی علل حادثه هوایی یاسوج شد

نماینده مردم شریف اراک، خنداب وکمیجان در مجلس از دستور رئیس مجلس برای بررسی علل حادثه هوایی یاسوج خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حسب دستور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، کمیسیون عمران مجلس مامور شد تا علل این حادثه هوایی را بررسی نموده و گزارش آن را به مجلس ارائه نماید.

مقدسی افزود: اینجانب امیدوارم تا وزارت راه و شهرسازی با تمهیداتی از تکرار این سوانح و حوادث جلوگیری کرده و یقینا در مجلس شورای اسلامی با جدیت رسیدگی خواهد شد و گزارش آن را به سمع و اطلاع مردم شریف ایران خواهیم رساند.

وی اضافه کرد: سانحه جانسوز سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران به یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان شریف و تعدادی از ساکنین استان کهگلویه و بویر احمد در این سانحه هوایی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجانب این حادثه غم انگیز را به خانواده‌های عزیز داغ دار، مردم بزرگوار ایران اسلامی و ساکنین شریف استان کهگلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای جانباختگان عزیز رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های گرامی و سایر بازمانده‌های محترم، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام / ج.

علل حادثه هوایی یاسوج در مجلس بررسی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.