تصویربرداری هوایی از همه محل‌های احتمالی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ‌

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: کل محدوده‌ای که هواپیمای تهران-یاسوج سقوط کرده به 3 قسمت تقسیم شده و صدها عکس توسط پهبادها گرفته شده اما هنوز هیچ اثری از لاشه هواپیما پیدا نشده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس آخوندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام محدوده مورد نظر از سمت سمیرم تا یاسوج تا ارتفاع 10 هزار پایی به صورت کامل بررسی شده و از تمام شیارها و مکان‌هایی که احتمال می‌رفت هواپیما در آن‌جا باشد بررسی‌هایی صورت گرفت اما هنوز محل سقوط هواپیما شناسایی نشده است.

وی با بیان این که از مکانی که اعلام شده بود تلفن همراهی روشن شده تصویربرداری صورت گرفته است، گفت: تصاویر این منطقه از سمت سمیرم تا قله بوده که هنوز هیچ عکسی مبنی بر پیدا شدن لاشه هواپیما وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: گروه‌های هلال‌احمر و گروه‌های در منطقه حضور داشته و بررسی‌های لازم را در این راستا انجام می‌دهند اما تا این لحظه موضوع در ابهام کامل است و منتظر هستیم تا گزارش ستاد بررسی سوانح ارائه شود؛ ستاد بررسی سوانح متشکل از 11 گروه است که تمام موارد را از جمله هواپیما و موقعیت هواپیما و فرودگاه و سامانه‌های ارتباط بین برج و رادار مرکزی را بررسی کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت هواپیمای سقوط شده در سمیرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.