سارقان اموال دو میلیاردی در دام پلیس آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری اعضای باند سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت و مغازه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت اله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت ونیز مغازه‌ها در شهرستان آمل از سه ماه گذشته تاکنون، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق شدند، فردی را به اتهام سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آمل گفت: پس از شناسایی این متهم، به همکاری ۴ نفر دیگر از اعضای این باند اعتراف و درنهایت اعضای این باند ۵ نفره پس از ۳ ماه سرقت دستگیرشدند.

سرهنگ آزادی افزود: اعضای این باند پس از دستگیری در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، لوازم منزل وابزارصنعتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال درسطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند، از تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ا

دستیگری باند بزرگ سرقت با ۲ میلیارد ریالی اموال مسروقه درآمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار