اعلام نتایج انتخابات خانه مطبوعات گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اعلام نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در این انتخابات ۷۰ درصد واجدین شرایط شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره، از مجموع ۲۰۰ نفر اعضا ثبت‌نام‌شده، تعداد ۱۱۵ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفتند و ۱۵ نفر نامزد عضویت در هیات مدیره شدند.

حجت‌الاسلام فضیلت اضافه کرد: اعضا هفت‌نفره هیات مدیره خانه مطبوعات استان که حائز بیش‌ترین آرا شدند هادی علمدار و موسی جرجانی از خبرنگاران، عبدالجواد عموزاد خلیلی، حمیدرضا محمدیاری و سمیه مرادقلی از نماینده نشریات سراسری، علی‌اصغر سلیمانی از نماینده خبرگزاری‌ها، وحید عرب احمدی و نیز حمید الوند و زهرا احمدی به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند.

وی در ادامه گفت: امید است همه منتخبین هیات مدیره خانه مطبوعات استان در راستا پیگیری امور صنفی و رسانه‌ای و استفاده معقول از بستر‌ها، ظرفیت‌های حمایتی، هدایتی و نظارتی موجود برای توسعه رسانه‌ای استان، در چهارچوب قوانین و مقررات جاریه گام بردارند.

انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان امروز ۳۰ بهمن ماه با ایجاد خانه مطبوعات جدید در استان، همزمان با ۴ استان دیگر برگزار شد.
 
انتهای پیام/ق
 
 

نتایج انتخابات خانه مطبوعات گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.