برگزاری مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج

مراسم یادبود و بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای ای.تی.آر 72 با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مراسم یادبود و بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای ای.تی.آر 72 با حضور اقشار مختلف مردم و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد،استاندار استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین خانواده های جانباختگان سانحه هوایی از استانهای مازندران،کرمان،البرز،قزوین و تهران در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

شروع برگزاری این مراسم با مداحی، مداح اهل بیت حاج رضایی شروع شد و در ادامه این مراسم آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان به ایراد سخنرانی پرداخت.

آغاز مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط  و همه سرنشینان آن جان باختند.

آغاز مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج

گفتنی است که حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت  تهران و آخوندی وزیر راه و شهرسازی که قرار بود همزمان با شروع مراسم در این یادبود حضور داشته باشند با تاخیر 1ساعت و نیمی هم اینک به مصلی یاسوج رسیدند.

انتهای پیام/ش

مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در مصلی یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.