تردد با زنجیر چرخ در جاده بروجرد اراک

رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد گفت: برغم بارش برف سنگین درمناطق کوهستانی شهرستان، محور بروجرد - اراک هم اکنون باز و تردد در آن با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهزاد بهاروند رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد افزود: ریزش برف ازامروز در محور بروجرد - اراک به ویژه در گردنه زالیان این محو ربا مه و باد شدید همراه بوده و انتظار می‌رود رانندگان به منظور جلوگیری ازهر گونه خطر و تصادف هشدار‌های ایمنی را رعایت نمایند.

وی بیان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود هنگام نامساعد بودن شرایط جوی و بارش شدید باران و برف از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند و در صورت اضطرار تجهیزات کامل زمستانه سفر را همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اظهارکرد: هم اکنون ۳۰ راهدار با سه اکیپ راهداری در گردنه زالیان، محور بروجرد - اشترینان و بروجرد - خرم آباد و ایستگاه مرکزی مستقر و خدمات لازم را به مسافران و در راه ماندگان ارائه می‌دهند.

بهاروند اضافه کرد: محور‌های بروجرد به سمت خرم آباد و اشترینان به دلیل بارش باران لغزنده بوده و انتظار می‌رود رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

تردد در جاده بروجرد - اراک با زنجیر چرخ امکانپذیر است

برچسب ها: حمل ونقل ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.