مشهد شهری متمایز در نوروز ۹۷

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائرین خراسان رضوی گفت: هدف ستاد خدمات زائر معرفی مشهد به عنوان شهری متمایز است و برای ماندگار شدن زائر و گردشگر در مشهد آیین‌های سنتی استان در سطح مشهد به تصویر کشیده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛مهدی فروزان مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائرین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: هدف ستاد خدمات زائر معرفی مشهد به عنوان شهری متمایز است و برای ماندگار شدن زائر و گردشگر در مشهد آداب و رسوم و آیین‌های سنتی استان توسط هنرمندان در سطح شهر به تصویر کشیده خواهد شد.

وی به آمادگی ۱۱ هزار کلاس درس برای پذیرایی از زائران امام رضا (ع) اشاره کرد وافزود: در نوروز سال آینده،۴ هزارو ۶۰۰ دستگاه اتوبوس و ۹۸ قطار از ۲۷ نقطه کشور برای حمل و نقل زائرین در نظر گرفته شده است.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائرین با اشاره به این که در نوروز ۹۷ حمل و نقل در حوزه راه آهن و اتوبوس شهری افزایش قیمت ندارد گفت: ورود زائران در نوروز ۹۷ به مشهد مقدس ۱۵ درصد افزایش پیداخواهد کرد و هم چنین اقامتگاه‌های موقت و رسمی آماده میزبانی از زائران امام هشتم (ع) هستند.


انتهای پیام//ز.‌ی


برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.