واژه ایثار و شهادت توسط امام راحل به‌خوبی تبیین شد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: واژه ایثار و شهادت توسط رهبران انقلاب به‌ویژه امام راحل به‌خوبی تبیین شد و به برکت این مفاهیم ملت ایران توانست مقابل دشمنان قد علم کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امام خمینی (ره) به‌عنوان معمار تجدید حیات اسلام در عصر حاضر و برافراشته نمودن پرچم اسلام در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی، نقش بسزایی در احیاء در ارزش‌های والای اسلامی داشتند.

وی افزود: یکی از واژه‌هایی که توانست نقش حیاتی و محوری در سرنوشت اسلام و انقلاب اسلامی ایفا ‌کند، واژه ایثار و شهادت بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: واژه ایثار و شهادت توسط رهبران انقلاب به‌ویژه امام راحل به‌خوبی تبیین شد و به برکت این مفاهیم بود که ملت ایران توانست در مقابل دشمنان خارجی قد علم کند.

وی عنوان کرد: گستردگی موضوع شهادت و تأثیر آن در سرنوشت انقلاب و جامعه تا حدی بود که باعث تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی شد تا فضیلت و ارزش جهاد و شهادت را حفظ و در جامعه گسترش دهد.

فرحانی افزود: این بنیاد در اهداف و اساسنامه خود حفظ فرهنگ شهادت را بر خود فرض و واجب می‌داند و مأموریت اصلی آن ترویج و حفظ فرهنگ شهادت است و برای تضمین و ایجاد فرهنگ شهادت، تنها راه ممکن نصب‌العین قرار دادن سخنان بزرگان ازجمله امام راحل و مقام معظم رهبری در تمام ابعاد است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: مسؤولان باید بدانند که اگر کم‌کاری کنند، مدیون شهدا خواهند بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.