۱۹۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند / احتمال افزایش بارش‌ها از فردا در مناطق کوهستانی

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹۰ نیروی عملیاتی در قالب ۵ تیم در منطقه برای جستجو آماده شده اند و همچنین ۵ بالگرد و چند گروهی پهبادی در حال بررسی منطقه هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، جلسه ویدئو کنفرانس دبیرکل جمعیت هلال احمر در سالن EOC ساختمان صلح برگزار شد و محمود محمدی نسب با ارتباط ویدئو کنفرانس با استان‌های درگیر در عملیات جست و جوی لاشه هواپیمای مفقودی در دناکوه از آخرین جزئیات این عملیات مطلع شد.

وی در این جلسه گفت: عملیات جستجو برای لاشه هواپیما همچنان ادامه دارد. در حال حاضر ۴۵ تیم عملیاتی در حال آماده سازی برای جست و جو هستند. از استان‌های اصفهان، فارس، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد تیم‌هایی برای کمک اعزام شده اند.

وی با اشاره به شرایط جوی نامناسب گفت: طول منطقه ۹۰ کیلومتر و عرض آن ۱۵ کیلومتر است که شعاع بسیار بالایی است و با توجه به شرایط جوی نامناسب، کار برای جستجوگران دشوار می‌شود.

محمدی نسب ادامه داد: دو دستگاه بالگرد در منطقه هستند و یک دستگاه بالگرد دیگر به آن‌ها اضافه خواهد شد. چند گروه پهبادی نیز در منطقه حاضر شده اند و در حال گشت زنی هستند. از استان مرکزی، همدان و استان تهران تیم‌هایی برای اعزام آماده شده اند که در صورت مشخص شدن محل حادثه به سایر امدادگران می‌پیوندند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در آخر گفت: بارش‌ها از فردا بعد از ظهر بیشتر خواهد شد و میزان بارش برف در روز‌های آتی به بیش از یک متر خواهد رسید. تنها فرصت به نتیجه رسیدن عملیات جستجوی لاشه‌ی هواپیما امروز و فردا است.

بارندگی در رشته کوه‌های دنیا همچنان ادامه دارد و بالگرد‌ها در شرایطی که بارش کمتر است می‌توانند به جست و جو بپردازند.

 

انتهای پیام/پ

 

سقوط هواپیمای تهران یاسوج

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.