غربالگری 17 هزار و 500 نفر درشهرستان هشترود

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از غربالگری 17 هزار و 500 نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جواد بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود از غربالگری 17 هزار و 500 نفر خبر داد و گفت: از این تعداد 563 نفر که 550 نفر آنها بین 11 تا 18 سال دارند مشکوک به مصرف مواد مخدر تشخیص داده شدند که برای درمان به پزشک و روانپزشک معرفی شدند.

امینیان فرماندار هشترود نیز از کشف 119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 31 کیلوگرم بیشتر بوده است.

وی به آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر و اعتیاد اشاره کرد و افزود: کاهش آسیب های این معضل اجتماعی نیازمند مشارکت همگانی است و دولت نیز در این راستا اقدامات خوبی در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: از اول امسال 10 میلیارد ریال در قالب تسهیلات به 76 معتاد بهبود یافته توسط بهزیستی هشترود پرداخت شده تا برای این افراد ایجاد اشتغال شود.

وی ازخیرین خواست در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر نیز وارد میدان شوند .

امینیان گفت: باید از ظرفیت خیرین برای ساخت کمپ های ترک اعتیاد و اشتغال معتادان پاک شده استفاده شود.

فرماندارهشترود بابیان اینکه مبارزه با مواد مخدر وظیفه دستگاه خاصی نیست افزود: تمامی دستگاه های باید وارد عمل شوند تا این پدیده شوم از جامعه ریشه کن شود.

 

انتهای پیام/ش

کشف 119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سالجاری

برچسب ها: اعتیاد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار