حرم مطهر رضوی در روز شهادت یاس نبوی (س) رخت عزا بر تن کرد

حرم مطهر رضوی در روز شهادت صدیقه طاهره (س) غرق در عزا ماتم است و زائران زیادی از اقصی نقاط کشور برای عرض ارادت و تسلیت به ساحت قدسی امام رضا (ع) به حرم این امام همام مشرف شده اند.

حرم مطهر رضوی در روز شهادت یاس نبوی (س) رخت عزا بر تن کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در کلیه اماکن حرم مطهر رضوی به ‎مناسبت شهادت صدیقه طاهره (س)، ویژه برنامه‌‏های متعددی تدارک دیده شده است که با حضور عموم زائران برگزار در حال برگزاری است.

در این روزکه تمام چهره شهر مقدس مشهد به ویژه حرم امام رضا (ع) غرق در عزاست، بسیاری از زائران به حرم امام رضا (ع) مشرف شدند تا در روضه حضرت زهرا (س)، چون باران، اشک ماتم بریزند.

نمایشگاه یاس نبوی، نمایش آئینی ردپای یاس، روضه نمایش بانوی بی‎نشان، قرائت سوره یاسین در شب شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور، برپایی حلقه معرفت و پرسمان دینی از جمله برنامه‎های حرم رضوی در شب شهادت صدیقه طاهره (س) بود.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد هم در شب شهادت حضرت فاطمه (س)  در رواق بزرگ امام خمینی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) پس از وفات رسول الله (ص) برای دفاع از ولایت به پاخاست و مانند یک سرباز آماده از حریم ولایت دفاع کرد، گفت: یکی از بزرگ‎ترین نعمت‎هایی که خداوند به ملت ایران عنایت کرده است، حکومت اسلامی ایت که همه مؤمنان باید از این نعمت محافظت کنند.

وی افزود: پس از غصب خلافت از امیرالمؤمنان (ع) برخی به دنبال حذف امامت بودند و اگرموفق می‎شدند، امروز بلایی برسر دین اسلام می‌آمد که بر سر مسیحیت آمد.
 
انتهای پیام //ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار