درگیری فوق ستاره آرژانتینی با هوداران فوتبال

در پایان دیدار تیم های منچسترسیتی و ویگان، آگوئرو با هوداران تیم حریف درگیر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس، تیم منچسترسیتی دیشب ( دوشنبه ) در خانه ویگان به مصاف این تیم رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تک گل مسابقه را گریگ در دقیقه 79 روی اشتباه عجیب واکر به ثمر رساند.

این نتیجه جالب در حالی رقم خورد که سیتی از دقیقه 45 با اخراج دلفی 10 نفره به بازی ادامه داد و تا پایان مسابقه بیش از 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما مقابل ویگان باخت و نخستین جام فصل را از دست داد.

درگیری فوق ستاره آرژانتینی با هوداران فوتبال

پس از سوت پایان بازی، هواداران ویگان به داخل زمین ریختند و چند نفر هم به سراغ سرخیو آگوئرو رفتند و با او درگیر شدند و آگوئرو نیز که درحال ضرب و شتم با هوادارن بود با وساطت دیگر بازیکنان به این قائله پایان داد و به رختکن رفت، اما این پایان ماجرا نبود و حتی کوک، سرمربی ویگان با گواردیولا درگیر شد و با یکدیگر به درگیری لفظی پرداختند.

بر همین اساس، پپ گواردیولا پس از پایان بازی گفت: در در تونل هیچ اتفاقی رخ نداد و من هیچ درگیری با همکارم نداشتم. فقط از او خواستم که در جایگاه خودش بایستد و همین.

درگیری فوق ستاره آرژانتینی با هوداران فوتبال

البته در تصاویر منتشر شده درگیری این 2 مربی را نشان می دهد و احتمال دارد اتحادیه فوتبال انگلیس تحقیقات خود را راجع به این درگیری ها آغاز کرده و احتمالا محرومیت های گسترده در راه خواهد بود.

انتهای پیام/

درگیری بازیکنان منچسترسیتی و ویگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
عزیز
۰۱:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
تشکرازخبررسانی تان
درهرزمان برای مامطلع میکنید.
آخرین اخبار