پایان چشم‌انتظاری خانواده‌های داغدار با پیدا شدن لاشه هواپیما

چشم‌انتظاری خانواده‌های داغدار با پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج پایان یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  دقایقی پیش لاشه هواپیمای تهران یاسوج در قله نول در روستای نقل پیدا شد و چشم‌انتظاری خانواده‌های دغدار  با  پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج پایان یافت.

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویت شدن لاشه هواپیمای ای تی آر در ارتفاعات دنا از دیروز پهپاد های سپاه شناسایی دقیقی از منطقه که احتمال سقوط وجود داشت شروع کردند و صبح امروز دو فروند بالگرد هوافضا به منطقه اعزام که موفق شدند نقطه سقوط را پیدا کنند.

سردار رمضان شریف به نقطه ان. سی ـ 4208 و ای 514293 محل سقوط اشاره کرد و افزود: این مختصات موجب می شود تا نیروهای امداد و نجات همه فعالیت های خود را بر این نطقه متمرکز کنند.

وی با بیان اینکه احتمال هلی برد نیروها به این منطقه زیاد است گفت: تصاویر دقیقی از نقطه سقوط و شرایط لاشه هواپیما تصویر برداری شد که در بخش های بعدی اخبار تکمیلی ارسال می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه ساعت 10 و 22 دقیقه طی تماس تلفنی که با خبرنگار در کابین بالگرد حاضر در منطقه برقرار شد گفت: بر اساس مشاهده عینی خلبان مرکز کنترل هوایی کشور هوپیما و اجساد آن در روستای نغل در ارتفاعات 4 هزار متری شهرستان دنا رویت شد.

وی گفت: نیروهای امدادی در حال حرکت به سمت این نقطه هستند و با توجه به تعدد بالگردها احتمال هلی برد نیروها به محل حادثه انجام می شود.


انتهای پیام/ش

رویت شدن لاشه هواپیمای ای تی آر در منطقه نقل دنا

برچسب ها: حوادث ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.