پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوری

استاندار مازندران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر قاسم، محمد علی و حجت الله عبوری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در پی درگذشت حاج حسن عبوری پدربزرگوار شهیدان گرانقدر قاسم، محمد علی و حجت الله عبوری پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درگذشت مرحوم مغفورحاج حسن عبوری پدربزرگوار شهیدان گرانقدر قاسم، محمد علی و حجت الله عبوری که با تربیت چنین فرزندان رشید و سلحشوری به نماد صبر و صلابت، ایمان و ایثار در جامعه تبدیل شده است موجب تالم و تاثر گردید
شادروان عبوری از جمله پدران عزت‌مند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهر‌های حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود و در طول سال‌های پس از شهادت فرزندان دلبندش نیز با صبوری، مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاورد‌های ارزشمند شهدا همت گمارد.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان عبوری تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم بویژه دکتر مهدی عبوری شهردار محترم ساری مسألت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر این عزیز سفر کرده و مجاهد نستوه در کنار ارواح طیبه‌ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی گردد
محمد اسلامی
استاندار مازندران

انتهای پیام/آ

پیام تسلیت استاندارمازندران

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار