برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در اهواز

در روز شهادت حضرت زهرا(س)  اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در منطقه کوی سعدی اهواز برگزار شد.

 آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز گفت: بحث درباره شخصیت صدیقه طاهره (س) ازاین‌جهت مهم است که آن حضرت مانند انبیا و اولیاء (ع) اسوه جوامع بشری‌اند.

وی افزود: همان‌طور که پیغمبر و امام اسوه هست حضرت زهرا (س) نیز برای تمام افراد جامعه اعم از زن و مرد هم اسوه‌اند و اینکه وجود مبارک معصوم می‌فرمایند که ما حجّت بر مردم هستیم و بانوی 2 عالم حجّت خدا است بر ما؛ بر این اساس است که آن حضرت زهرا (س) واسطه فیض است.

امام‌جمعه موقت اهواز بیان کرد: این علومی که در مصحف فاطمه (س) است به‌وسیله آن سیده نساء عالمیان به ائمه بعدی رسیده است. حتی وجود مبارک علی بن‌ ابی‌طالب (ع) در بعضی از مسائل فقهی و حقوقی به گفتار فاطمه (س) استدلال می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه وجود مبارک امام صادق (ع) از درجات بهشت خبر می‌دهد، وقتی از آن وجود مبارک سؤال می‌کنند که این‌ مطالب در قرآن کریم نیست از کجا می‌گویید، ایشان می‌فرماید که این کلام را مادرمان گفته است.

انتهای پیام/م

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در اهواز برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.