تجلیل از ۶ عنوان برتر در همایش ملی ماهیان زینتی درمحلات

همایش ملی ماهیان زینتی درمحلات با تجلیل از ۶ عنوان برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  دومین همایش ملی ماهیان زینتی کشورپس از ۲ روز با اهداء جوایز به ۶ عنوان از برترین‌ها در این همایش در شهرستان محلات به کار خود پایان داد.


همچنین در این همایش بیانیه‌ای در ۱۲ بند تنظیم و قرائت و مقرر شد سازمان شیلات ایران و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور موضوعات ان را تا حصول نتیجه پی گیری کنند.


در حاشیه این مراسم تفاهم نامه چهارجانبه بین سازمان شیلات ایران و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور بخش خصوصی و شرکت تحقیقات دانش بنیان ماهیان زینتی شهرستان محلات به امضا رسید و مقرر شد در خصوص مولدسازی ۵ گونه از ماهیان زینتی وارداتی در محلات با تامین اعتبار مربوطه این پروژه تحقیقاتی تعریف و عملیاتی شود.

دومین همایش ملی ماهیان زینتی ایران با حضور آقازاده استاندار مرکزی، دکتر صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور و دکتر پور کاظمی رئیس تحقیقات علوم شیلات کشور وجمعی از مسئولان به مدت ۲ روز در شهرستان محلات برگزارشد.

این همایش در ۹ موضوع تکثیر و پرورش، بهداشت و بیماری ها، تغذیه و غذای زنده، ژنتیک و اصلاح نژاد، بیولوژی و فیزیولوژی، فناوری و سیستم‌های نوین، گیاهان آکواریومی، بسته بندی و حمل و نقل (هندلینگ)، مدیریت و اقتصاد و بازاریابی برگزار شد.

نمایشگاه ۲ روزه هم همراه با کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در شهرستان محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

پایان همایش ملی ماهیان زینتی ایران در محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.