شاه کلید حل مشکلات موی سر!

شاید برای داشتن موی سالم و زیبا راه های متفاوتی را تجربه کرده و اغلب به نتیجه نرسیده اید اما با این راه حل ساده می توانید بسیاری از مشکلات مویتان را برطرف کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛یکی از اجزای بدن انسان که در ارتباط با افراد مختلف زودتر از هر چیز دیگر مورد توجه قرار می گیرد و خود را نشان می دهد  موهای فرد هستند، معمولا داشتن موهای زیبا و پر به فرد اعتماد به نفس بالایی در مواجه شدن با سایر افراد می دهد.

شاه کلید حل مشکلات موی سر!

 کمترین آسیبی در رشد موها و حالت آنها معمولا فرد را دچار نگرانی می کند و سبب می شود تا دنبال راهی برای پیشگیری و درمان این حالت باشد .

بیماری هایی که سبب ریزش مو و کم مویی می شود بیشتر از اینکه در جسم افراد تاثیر بگذارند در روح و روان فرد تاثیر می گذارند و حتی می تواند به صورت جدی فرد را دچار نا امیدی کنند .

شاه کلید حل مشکلات موی سر!

مخصوصا در آقایان این حالت بیشتر رخ می دهد زیرا کم مویی در آن ها بیشتر در معرض دید است و این کاهش اعتماد به نفس ناشی از ناراضی بودن فرد از چهره تا جایی پیش می رود که حتی از تن دادن به ازدواج در آنها جلوگیری می کند و سبب می شود تا کم کم به افسردگی دچار شوند.

 اعتماد به نفس در افراد ارتباط مستقیم با نوع موهای آنها داشته و به همین دلیل مراقبت از مو و رسیدگی به ان باید مورد توجه قرار گیرد.

شاه کلید حل مشکلات موی سر!

شاید برای داشتن موی سالم و زیبا راه های متفاوتی را تجربه کرده و اغلب به نتیجه نرسیده اید اما با این ماده می توانید تمام مشکلات مویتان را برطرف کنید.


همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که نمک یکی از اجزای اصلی آشپزخانه ماست. ولی آیا می دانید که نمک دارای گنجینه ای از ویژگی های زیبایی پنهان و قدرتمند است که در حفاظت و بازیابی مو و پوست به شما کمک می کند؟ از تسکین دادن اگزما گرفته تا دادن امواجی زیبا به موهایتان، اضافه کردن نمک به راهکارهای زیبایی شما می تواند یک ایده عالی باشد.ولی جدا از همه ی این ها، آیا می دانید که اضافه کردن نمک به شامپو می تواند همه مشکلات موی شما را حل کند؟در ادامه شما را با برخی از فواید نمک در درمان مشکلات موی سر آشنا می کنیم.

شاه کلید حل مشکلات موی سر!

چرا باید پیش از حمام به شامپوی خود نمک اضافه کنیم؟حتما تعجب کرده اید اما این ترفند به ظاهر ساده بسیاری از مشکلات موی شما را حل خواهد کرد.


بهبود رشد مو با نمک


نمک دریا برای بهبود رشد مو بسیار مفید است. به افرادی که دچار ریزش مو شده اند اغلب توصیه می شود که از  نمک به عنوان محرک طبیعی رشد موها استفاده کنند. ولی یک راه ساده تر برای استفاده از نمک برای بهبود رشد موها وجود دارد.

شاه کلید حل تمام مشکلات موی سر!

موهایتان را به طور معمول بشویید و سپس 1 قاشق غذاخوری نمک دریا را برداشته و پوست سر را به مدت 10 دقیقه با آن ماساژ دهید. دوباره موهایتان را بشویید. این روند را دو بار در هفته تکرار کنید و در عرض یک ماه شاهد نتایج مطلوب آن باشید.

درمان شوره سر با نمک


شوره سر چیزی نیست جز پوسته های کوچک از سلول های مرده پوست که روی پوست سر شکل می گیرند و معمولا به خاطر کاهش گردش خون به وجود می آیند. نمک دریا توانایی تحریک گردش خون را دارد که برای سلامت پوست سر و از بین بردن شوره ضروری است.

شاه کلید حل مشکلات موی سر!

موهایتان را به چند دسته تقسیم کنید و سپس مقداری نمک روی پوست سرتان بپاشید. با انگشتان خیس شروع به ماساژ پوست سرتان به مدت 10 تا 15 دقیقه نموده و موهایتان را مانند همیشه بشویید. این کار به محافظت از پوست سر و پیشگیری از رشد قارچ ها نیز کمک می کند!

 

خداحافظی با چرب شدن موها با نمک

شاه کلید حل مشکلات موی سر!



پوست سر و موی چرب ناشی از ترشح بیش از حد غدد است. شما می توانید این مشکل را با استفاده از نمک حل کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید اضافه کردن 2 قاشق غذاخوری نمک به شامپو و مخلوط کردن آن است. موهایتان را با استفاده از این شامپو بشویید. درست بعد از اولین استفاده متوجه تغییر قابل توجهی در موهایتان می شوید. موهایتان سالم تر شده و چربی اش کمتر خواهد شد.

شاه کلید حل مشکلات موی سر!

همیشه نمک به عنوان دشمن سلامتی معرفی  و از عوامل ایجاد فشار خون بالا است اما مصرف غیر مستقیم نمک می تواند سلامت موها را بهبود بخشد رشد موها را تحریک  و حتی برخی از مشکلات پوستی سر را درمان کند. 

انتهای پیام/ش 

بهترین راهکار برای حل مشکلات مو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۸:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مو تاثیر بسیار زیادی در اعتماد به نفس انسان دارد
مو یعنی شادابی جوانی طراوت
مو یعنی کل زیبایی
مو یعنی سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا کنه جواب بده انجام میدم
آخرین اخبار