شبکه الاخباریه گزارش داد:

تکاپوی تروریست‌ها برای ساخت فیلمی دروغین علیه دولت سوریه

گروه‌های تروریستی در تلاشند فیلمی دروغین بسازند تا با آن ادعا کنند ارتش سوریه از گاز کلر علیه غیرنظامیان استفاده کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد خبر‌ها حاکی است گروه موسوم به کلاه سفید‌ها (که از عناصر تروریستی تشکیل شده است) ماسک‌های ضد گاز در غوطه شرقی در ریف دمشق توزیع کرده‌ است تا زمینه تولید فیلم ساختگی جدید را فراهم و ارتش سوریه را به استفاده از سلاح‌های شیمیایی متهم کند.

منابع محلی در غوطه شرقی گفتند برخی گروه‌های تروریستی مسلح با حمایت سازمان‌های اطلاعاتی غربی در تلاشند با دروغ‌پراکنی رسانه‌ای، ارتش سوریه را به استفاده از گاز‌های سمی علیه غیرنظامیان متهم کنند و آن‌ها می‌خواهند این کار را تا پیش از سیزدهم ژوئن آینده انجام دهند. سیزدهم ژوئن آینده زمان برگزاری نشست سازمان منع تسلیحاتی شیمیایی است.

برخی منابع در ادلب گفتند شماری از گروه‌های تروریستی در تلاشند فیلمی دروغین بسازند و ادعا کنند ارتش سوریه از گاز کلر علیه غیر نظامیان و گروه‌های تروریستی مسلح استفاده کرده است.

منابع محلی در حلب نیز گفتند گروه‌های تروریستی در تلاشند با ساختن این فیلم دروغین، به دولت سوریه ضربه بزنند همچنان که در سال ۲۰۱۳ میلادی در حلب و در سال ۲۰۱۴ میلادی در غوطه شرقی و در سال ۲۰۱۶ میلادی در خان شیخون در ادلب انجام دادند.

انتهای پیام/

تروریست‌ها در پی ساخت فیلمی دروغین علیه ارتش سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار