پیکر پاک یکی از فرزندان گمنام حضرت زهرا (س) در دامغان تشییع شد

مردم شهرستان دامغان در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) پیکر پاک یکی از فرزندان گمنام این بانوی بزرگوار تاریخ را تشییع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عزاداران سوگوار شهادت صدیقه کبری (س) شهرستان دامغان در شب شهادت آن حضرت پیکر مطهر شهید گمنام میهمان این شهرشان را به یاد تشییع غریبانه مادر همه نیکی ها حضرت فاطمه زهرا (س) ، شبانه تشییع کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان دامغان با حضوری گسترده آئین تشییع شهید گمنام بار دیگر فرهنگ انقلابی و ایثار و مجهادت و شهید پروری خود را نشان دادند.

آئین تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس با برافراشتن پرچم عزای صدیقه کبری(س) از مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) تا آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد(ع) و سپس تا گلزار شهدای فردوس رضا(ع) دامغان برگزار شد.

همه اقشار دامغانی از کودک و نوجوان تا جوان و افراد مسن و از مرد تا زن همه و همه در این آئین تشییع به صورت گسترده حضور یافته و مویه کنان پیکر پاک این شهید گمنام دفاع مقدس را تا آرامگاه ابدی‌اش همراهی کردند.

خانواده معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران شهرستان دامغان حضوری گسترده در این آئین تشییع داشته و در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) پیکر پاک یکی از فرزندان گمنام این بانوی بزرگوار تاریخ را تشییع کردند.

انتهای پیام / ق

عزاداران فاطمی دامغان شبانه کبوتر گمنام دفاع مقدس را تشییع کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار