برگزاری یادواره شهدا در ۳ دهستان گشمیران، بجگان و اسلام آباد

روستای گشمیران 20شهید و دهستان بجگان 30شهید و اسلام آباد 12شهید سرافراز را در راه انقلاب تقدیم کرده اند .

برگزاری یادواره شهدا در ۳ دهستان گشمیران، بجگان و اسلام آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  رضا وزیری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان منوجان گفت : دشمنان قرآن و اسلام با ایجاد جنگ نرم قصد براندازی انقلاب اسلامی را در ذهن دارند و برگزاری یادواره های شهداء در راستای مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن و آگاه سازی نسل جدید است.

وی افزود: آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت این قشر را در برابر تهاجم نرم دشمن واکسینه می کند.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا تجلی قدرت شهدا، یادآور اوج عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش های انقلاب و فداکاری های دوران دفاع مقدس است.

وزیری با بیان اینکه شهرستان منوجان افتخار میزبانی 200 شهید، 530 جانباز و 43 آزاده را دارد،گفت: روستای گشمیران 20شهید و دهستان بجگان 30شهید و اسلام آباد 12شهید سرافراز را در راه انقلاب تقدیم کرده اند .

وزیری اظهار کرد :عاشورا سند حقانیت ولایت واربعین تجلی قدرت ولایت ومانور قدرت تشیع است و اگر جمهوری اسلامی ایران پس از چندین سال هنوز پایدار و مستحکم مانده است به برکت خون شهداست .

وی خاطرنشان کرد: امروزه جوانان نسل سوم وچهارم انقلاب مردانی هستندکه همچون شهدا در دوران دفاع مقدس ، در دفاع از حرم وحریم ولایت معجزه می آفرینند .

وزیری گفت :مهم‌ترین دغدغه شهدای انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی بود و اسلام به عنوان محور اصلی برای هدایت به سوی هستی و کمال است.

یادآور میشود دهستان گشمیران در بخش مرکزی و در فاصله 65کیلومتری شهرستان منوجان قرار دارد و هستان بجگان در بخش آسمینون در فاصله 35کیومتری از شهرستان منوجان قرار دارد .

 

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار