پیام شهدا خدمتگزاری به مردم و استکبارستیزی است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا هدیه‌های عرشی خداوند به یک جامعه هستند گفت: پیام شهدا ولایت‌مداری، خدمتگزاری مسئولان به مردم، استکبارستیزی و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

پیام شهدا خدمتگزاری به مردم و استکبارستیزی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری  با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا اظهار داشت: بی تردید شهدا هدیه‌های عرشی خداوند به جامعه هستند چرا که این انسان‌ها با مجاهدت خود را به عرش الهی رساندند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به استقبال با شکوه مردم وفادار استان بوشهر از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این استقبال با شکوه از شهدا نشان از وفاداری مردم قدرشناس استان بوشهر به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و شهیدان است.

امام جمعه بوشهر با سپاس‌گذاری از حضور با شکوه مردم بوشهر در تشییع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: شعار‌های مردم بوشهر در تشییع شهدای گمنام حکایت از عشق و علاقه مردم به آرمان‌ها و اهداف شهدا است.

صفایی بوشهری به پیام شهدا اشاره و تصریح کرد: پیام شهدا ولایت‌مداری، خدمتگزاری مسئولان به مردم، استکبارستیزی و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند افزود: شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی، ایرانی مقتدر و اسلامی سربلند جان خود را فدا کردند و لحاظ نکردن پست، شهرت، ثروت و مقام در محاسبات از دیگر پیام شهدا به جامعه اسلامی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا خود را برای انقلاب هزینه کردند گفت: شهدا همیشه این نکته را برای ما یادآور می‌شوند که ما خود را برای انقلاب و اسلام هزینه کردیم و اکنون زمانی است که شما هم خود را برای انقلاب هزینه کنید چرا که این انقلاب شعاعی از نهضت اباعبدالله الحسین (ع) است.

صفایی بوشهری بیان کرد: مقام و منزلت شهدا بسیار رفیع و بلند است و این در حالی است که شهدا با شهادت خود با فرشتگان مقرب درگاه حق‌تعالی هم‌نشین می‌شوند.

مراسم تشییع پیکر ۵ شهید والامقام گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور آیت‌الله صفایی امام جمعه بوشهر از بسیج مرکزی تا مصلی بوشهر در سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/م

خدمتگزاری به مردم و استکبارستیزی پیام شهدا است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.