پوستر پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان رونمایی شد

پوسترپنجاه ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان رونمایی شد.

مدیر اجرایی پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ ای عکس، فیلم وفیلمنامه سینمای جوان ایران در کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تیزر پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان نیز که به صورت انامورفیک فیلمبرداری شده است پخش شد.

علی محمد سرجه پیما، برگزاری پنجمین دوره دانش‌‌افزایی مربیان انجمن سینمای جوانان ایران هم‌زمان با برگزاری جشنواره منطقه‌ای کاشان را یادآورشد و گفت: این جشنواره با رقابت 121 اثر در مرحله نهایی ومسابقه از 4 تا7 اسفند در مجتمع سینمایی کاشان برگزار می‌شود.

وی تصریح‌کرد :513 فیلم ، 368 فیلمنامه و 1768 تک عکس و مجموعه عکس از آغاز رقابت پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌یی فیلم و عکس جوان ایران در کاشان توسط هنرمندان جوان فیلمساز و عکاس 11 استان و شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گفته وی، 66 فیلم ،14 فیلمنامه و 42 تک عکس و مجموعه عکس در سه بخش پس از پایان بررسی آثار به بخش مسابقه و رقابت نهایی این جشنواره راه یافتند.

مدیر اجرایی پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ ای عکس، فیلم وفیلمنامه سینمای جوان ایران در کاشان، اظهارداشت: هنرمندان جوان سینماگر و عکاسی از استان‌های مرکزی، لرستان، اصفهان، تهران،چهارمحال و بختیاری،گلستان، خراسان شمالی، قم، سمنان، مازندران و شهرستان کاشان در مجموع با 121 اثر در قالب فیلم، فیلمنامه و عکس راه یافته به بخش مسابقه این رقابت منطقه‌ای حضور دارند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان ایران درکاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.