بالاترین عمل نزد خداوند پاسداشت و احترام به ولی خدا است

استاد حوزه علمیه گفت: بالاترین عمل نزد خداوند پاسداشت و احترام به ولی خدا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محمد مدیحی استاد حوزه علمیه در اجتماع بزرگ فاطمیون شاهرود گفت: بالاترین عمل نزد خداوند پاسداشت و احترام به ولی خدا است، با درود فرستادن به پیامبر اکرم(ص) و فاطمه زهرا(س) نام آن‌ها در جامعه بلندمرتبه خواهد بود و هر کس حرفی غیرازاین بزند خریدار نخواهد داشت.

وی افزود: استکبار با همه خباثت‌ها و توطئه‌های خود ممکن است عده‌ای ضعیف با تفکر محدود را جذب گروه‌های ضد دینی و اسلامی کند اما در اصل اتفاق بزرگی نخواهد افتاد چراکه خداوند بندگان خود را رها نمی‌کند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: محبت مردم به اباعبدالله الحسین(ع) ضمانت بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمد مدیحی گفت: دشمنان بارها از تریبون‌های مختلف به مجالس عزاداری ائمه اطهار(ع) حمله کردند و رضاخان نیز کوشید تا این محافل را تعطیل کند اما هیچ‌گاه در این هدف موفق نشدند.

وی اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا با توطئه‌های پی‌درپی مردم را از انقلاب جدا کند اما در این راه موفق نمی‌شود چراکه این انقلاب حسینی و الهی به انقلاب ولی‌عصر متصل خواهد شد و هرگز اجازه نخواهیم داد تا خون شهدا در این مسیر پایمال شود.

مدیحی گفت: : نام ائمه اطهار(ع) مانند آیات قرآن مقدس و نورانی هستند لذا با حرمت نگه‌داشتن آن‌ها درواقع با درک حقیقت معرفت الهی از گناه فاصله خواهیم گرفت لذا در احادیث و روایات بسیار به آن سفارش و تأکید شده است.

انتهای پیام / ق

محبت مردم به اهل‌بیت (ع) ضمانت بقاء و تداوم انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار