جدیت ستادتنظیم بازار استان در راستای نظارت قیمت‌ها در آستانه عید نوروز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت:ستاد تنظیم بازار استان باجدیت تمام کارخود را در راستای نظارت برقیمت‌ها درآستانه عیدنوروز آغازکرده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در نشست شورای اداری استان گفت: اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز سال ۱۳۹۷ به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده است که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

زینی وندافزود: یکی از تاکید‌های مهم دولت، موضوع تنظیم بازار در طول سال و به ویژه شب عید است که تاکنون نشست‌های آن با حضور اعضا بر اساس وظایفی که دارند، تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال جاری و در آستانه نوروز، ستاد تنظیم بازار استان فعالیت‌های خود را با جدیت و همکاری بخش‌های مختلف آغاز کرد و تصمیم‌های بسیار خوبی هم گرفته شد.

معاون استانداری یزد اظهار کرد: برای ارائه خدمات به مردم یکی از نیاز‌ها و ضرورت‌ها ایجاد اندازی شبکه توزیع و اطلاع رسانی است که با همت و همراهی دستگاه‌ها طراحی شده است.

زینی وند تصریح کرد: هدف شبکه یادشده این است که مردم هر شهرستان در جریان نحوه توزیع اقلام ضروری شب عید قرار گیرند و بتوانند نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند که برنامه ریزی لازم هم در این ارتباط انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: دسترسی راحت مردم به اقلام مورد نیاز شب عید و آغاز سال نو در راستای تنظیم بازار پیش بینی و اقدام‌های خوبی هم انجام شده است، امیدواریم همگان در استان از آن‌ها استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد افزود: برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات و همچنین موضوع مهم نظارت بر بازار نیز از جمله اقدام‌ها و تصمیم‌های ستاد تنظیم بازار استان است که با دقت و جدیت انجام می‌شود.

به گفته زینی وند، میوه‌های مورد نیاز مردم برای شب عید به اندازه کافی ذخیره سازی شد و قطعا مردم مشکلی در تامین آن در اواخر سال و ابتدای سال ۱۳۹۷ نخواهند داشت و حتی بیشتر از سال گذشته پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ا

ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم برای عیدنوروز در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار