فردا یزدمیزبان کنگره‌ی ملی انجمن آسم وآلرژی ایران

کنگره‌ی ملی انجمن آسم وآلرژی ایران به منظور ارائه‌ی آخرین دستاورد‌ها و یافته‌های بیماری‌های آسم و آلرژیک، فردا تاچهارم اسفندماه در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بمانیان دبیر علمی کنگره‌ی ملی انجمن آسم وآلرژی ایران گفت: در این کنگره که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یزد و موسسه تامین درمان یزد برگزار می‌شود بالغ بر ۵۰ سخنرانی در حوزه‌ی آسم و آلرژی و ۲۰ مقاله‌ی پژوهشی در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

بمانیان افزود: این کنگره با محوریت افزایش و ارتقای آگاهی متخصصان و پزشکان عمومی در خصوص بیماری‌های شایع آسم و آلرژیک از جمله آلرژی‌های بینی، آلرژی‌های تنفسی، آلرژی‌های دارویی، بیماری‌های نقص ایمنی همراه با امتیاز بازآموزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کنگره، رئیس انجمن آسم و آلرژی ایران، رئیس دپارتمان آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رئیس انجمن آسم و آلرژی شاخه‌ی جنوب کشور و رئیس دپارتمان آلرژی و ایمونولوژی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

یازدهمین کنگره‌ی ملی دوسالانه‌ی انجمن آسم و آلرژی ایران از دوم تا چهارم اسفندماه در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ا

یزدمیزبان کنگره ی ملی انجمن آسم وآلرژی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار