اهالی شهرستان باغملک به سوگ حضرت زهرا نشستند

در سال روز شهادت حضرت فاطمه (س) اجتماع عظیم عزاداری در تپه شهدای گمنام باغملک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با حضور مردم ظهر اجتماع عزاداران فاطمی در تپه شهدای گمنام باغملک برگزار شد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، امام‌جمعه باغملک گفت: فاطمه زهرا (س) یک پنجره‌ای روبه اسلام باز کرد که اگر نبود این حرکت شاید جریان ناب اسلام محمدی (ص) خاموش می‌شد چراکه آن حضرت هم جریان شناسی و هم جریان سازی کرد.

وی بیان داشت: کسانی که هم مانند 2 لبه قیچی به دنبال قطع این جریان سازی بودند اشخاصی بودند که بانام مذهب تلاش می‌کردند آن ولع خود را نسبت به قدرت، ثروت و اشرافیت مخفی کنند و در پرتو مذهب به مقاصد شوم خود برسند و دیگر اشخاص مادی پرستانی بودند که مردم جامعه حضرت زهرا (س) را به سکوت تشویق می‌کردند.

امام‌جمعه باغملک افزود: عده‌ای سودجو بالباسی شبیه لباس پیامبر خود را آشکار می‌کردند و از اعتقادات نوپای آن روز سوءاستفاده می‌نمودند و با نام اسلام شمشیر بر جان اسلام می‌زدند همان‌گونه که امروز این 2 لبه قیچی در مقابل ما ایستاده و تلاش می‌کند در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند.

وی گفت: 2 لبه قیچی در دوران حاضر استکبار جهانی و متحجرین و خواص بی‌بصیرتی هست که به دنبال گرفتن جان اسلام هستند و اگر کسی امروز تطبیق نکند مسیر فاطمیه را بر زندگی خود و فاطمه شناسی در کشور و دنیای اسلام ضعیف شد بدانید در هر جا که باشیم شکست‌خورده خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در تپه شهدای گمنام باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار