تعرض و تجاوز جنسی در سندیکای دانشجویی فرانسه تاییدشد

دو روزنامه فرانسوی پس از تحقیقاتی، تعرض و تجاوز جنسی در سندیکای دانشجویی این کشور را تایید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، روزنامه لیبراسیون بعد از روزنامه لوموند به تحقیق درباره جرایم جنسی در سندیکای دانشجویی موسوم به (اتحادیه ملی دانشجویی فربانسه -یونِف) Unef در فرانسه پرداخت.

لیبراسیون پس از تحقیقات اعلام کرد، شانزده زن در این سندیکای دانشجویی خاطر نشان کرده‌اند که از سوی مدیران این تشکل دانشجویی، قربانی تعرض و تجاوز جنسی شده‌اند. این جرایم بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ رخ داده است.
مجری فرانس ۲۴ در این خصوص با لور بروتون مسئول این تحقیق در لیبراسیون صحبت کرد و پرسید: روزنامه لوموند در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ در این خصوص تحقیقاتی کرده بود، چرا این روزنامه به تحقیق درباره این سندیکای دانشجویی دست زد؟

بروتون پاسخ داد: لوموند ابتدا به انتشار اظهارات چند تن از کارکنان یونف مبادرت ورزید. ما به این نتیجه رسیدیم که برای تحقیق به زمان نیاز داریم، این تحقیق کار دشوار و پیچیده بود. باید قربانیان را به حرف زدن ترغیب می‌کردیم. قربانیان هر کدام ماجرایی داشتند و باید آن‌ها را به حرف می‌آوردیم،   چنین تحقیقاتی به صرف زمان نیاز دارد، این مسئله بسیار مهم بود و نمی‌توانستیم در مدت دو هفته چنین تحقیقاتی را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/

کارکنان سندیکای دانشجویی در فرانسه قربانی تعرض جنسی شده‌اند

برچسب ها: فرانسه ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار