استاندار سیستان و بلوچستان:

عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هرچه ما داریم از برکت خون شهداست و عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خونفشانی آن‌ها است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان  در آیین تشییع پیکر دو شهید گمنام در زاهدان اظهار داشت: هرچه داریم از برکت خون شهدا و عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خونفشانی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه یکی از این دو شهید گمنام در زمان شهادتش ١٩ سال داشته است، تصریح کرد: اینکه جوانان و نوجوانان ما در این سن و سال برای حفظ کشور و دفاع از اعتقادات جان خود را فدا کرده اند، وظیفه خدمتگزاری را برای مسئولین سنگین‌تر می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حضور پر شور جوانان در مراسم تشییع این شهدا، بار مسئولیت را بر من سنگین‌تر می‌کند و همواره به پاکی و اخلاص این جوانان غبطه می‌خورم.

محبی با اشاره به اینکه این دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور به خاک سپرده می‌شوند، اظهار داشت: این یک حرکت فرهنگی عظیم است که با حضور این شهدا در یک محیط علمی، فرهنگ و ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی به جوانان ما و به نسل‌های آینده که سال‌های جنگ را درک نکرده اند، منتقل می‌شود.

گفتنی است پیکر این دو شهید گمنام امروز بر فراز دستان مردم زاهدان تشییع و در دانشگاه پیام نور زاهدان، آرام گرفت.

انتهای پیام/ع

تشییع پیکر دوشهید گمنام درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار