قاتل پرسپولیس، آقای گل جدید لیگ قهرمانان آسیا

مهاجم الجزایری تیم فوتبال السد قطر با به ثمر رساندن ۲ گل مقابل پرسپولیس به صدر جدول گلزنان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حساس ترین دیدار گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 19 دیشب ( سه شنبه ) تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان فریرا موفق شدند با دبل بغداد بونحاج و گلزنی خوخی به پیروزی 3 بر صفر برسند و صدرنشین گروه سوم شوند.

بغداد بونجاح، ستاره تیم السد که در لیگ ستارگان قطر هم عملکرد فوق العاده ای داشت، در ادامه روند گلزنی هایش توانست مقابل پرسپولیس هم 2 گل به ثمر برساند و آقای گل لیگ قهرمانان آسیا شود.

قاتل پرسپولیس، آقای گل جدید لیگ قهرمانان

با توجه به دبل بغداد بونجاح در بازی مقابل الوصل امارات و پرسپولیس، او در پایان هفته دوم 4 گله شد و بالاتر از کریم بودیاف (الدحیل)، مهدی طارمی(الغرافه) ، لی دونگ گوک و آدریانو(چونبوک) که هرکدام سه گل به ثمر رسانده اند، قرار گرفت و آقای گل رقابت ها لقب گرفت.

البته هفته دوم لیگ قهرمانان به طور کامل به پایان نرسیده و در گروه H دژان دامیانوویچ 2 گله فرصت دارد تا در دیدار سوون سامسونگ با کاشیما آنتلرز هت تریک کند و بالاتر از بونحاج قرار بگیرد.

انتهای پیام/

بونجاح آقای گل لیگ قهرمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار