همدانى: استقلال قدرت تاکتیکى اش را به حریفان دیکته کرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم استقلال به خوبى توانست قدرت تاکتیکى اش را به حریفان در آسیا دیکته کند.

همدانى: استقلال قدرت تاکتیکى اش را به حریفان دیکته کردستار همدانى پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هواداران و فوتبال کشورمان برد استقلال مقابل الهلال را تبریک مى گویم. جامعه فوتبال باید از پیروزی استقلال خوشحال باشند، چون این تیم توانست تیم پر قدرت الهلال را ببرد و فوتبال بسیار منطقى و خوبى را به نمایش بگذارد.

او ادامه داد:تحت فشار قرار دادن تیم هایى همچون الریان و الهلال توسط استقلال باعث شد تا هر 2 تیم بازیکنانشان اخراج شود. تیم استقلال توانست قدرت تاکتیکى را به حریفانش دیکته کند. باید به مدیریت، کادر فنى و بازیکنان استقلال تبریک گفت، چرا که این تیم صاحب یک شخصیت برتر شده است و شفر در مدت زمانى کوتاه کار بسیار ارزشمندى براى استقلال کرده و توانسته این تیم را که در گروه مرگ قرار دارد به راس بیاورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد:از طرفى راه یابى تیم ملى به جام جهانى، قهرمانى فوتسال در آسیا و با توجه به عملکرد خود باشگاه‌ها در آسیا نیاز داریم که با وجود پتانسیل بالا بحث سرمایه گذارى‌ها بهتر شود و به نوعى سرمایه گذارى این طور نباشد که زیاد خرج کنیم بلکه تصمیمات درستى را در این زمینه در فوتبال کشورمان اتخاذ کنیم.

او ادامه داد: شفر شاید در حال حاضر بهترین گزینه براى استقلال باشد، اما در زمانى که او براى این تیم نامزد بود کسى تایید نمى کرد، اما در هر صورت به حضور این مربى و تصمیم مدیران باشگاه باید احترام گذاشت. استقلال به ثبات شخصیتى رسیده و این تیم در آینده حرف هاى زیادى براى گفتن خواهد داشت.

همدانى در مورد وضعیت پرسپولیس در آسیا بیان کرد:تیم پرسپولیس با توجه به فاصله اى که در لیگ برتر از تیم هاى دیگر گرفته و تا حدودى قهرمانى اش مسجل شده باید برنامه ریزى بیشترى را در بازى هاى آسیایى در دستور کار قرار دهد و این تیم باید از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کند چرا که پتانسیل انجام این کار را دارد. باخت پرسپولیس مقابل السد با نتیجه ٣ بر یک چیزى از ارزش هاى این تیم کم نمى کند و قطعا سرخ پوشان مى توانند از گروه آسیایى خود صعود کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد وضعیت ذوب آهن در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا گفت: تجربه امیر قلعه نویى کمک خیلى زیادى مى تواند به این تیم در رقابت هاى آسیایى کند. این تیم در بازى اول خود تا دقیقه ٧٠ توانست برنده میدان باشد، اما دلایلى باعث شد تا ٣ گل دریافت و بازنده شود، اما ذوبى‌ها در بازى دوم خود مقابل لوکوموتیو تاشکند پر قدرت ظاهر شدند و توانستند این تیم را شکست دهند. این تیم مدیریت و کادر فنى بسیار خوب و کار بلد دارد. ذوب آهن باید به اعتماد به نفس کامل برسد و بازیکنان با درک بیشتر و استفاده از تجربیات قلعه نویى در آینده عملکرد بهترى را از خود به نمایش بگذارند.

او افزود: اتفاق مهمى که در مورد هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن مى توانم بگویم این است که هر ٣ تیم مدیریت خوبى دارند که بدون شک عملکرد آن‌ها در نتیجه گیرى تیم هاى مورد نظر مؤثر بوده چرا که مدیرانى کار بلد و خوب در راس این ٣ باشگاه قرار گرفته است.

همدانى درباره وضعیت تراکتورسازى افزود: شاید نتیجه گرفتن تراکتور در آسیا با انتقاداتى همراه شود، اما تراکتورسازى تیمى است که نباید در موردش انتقادى را انجام داد. همام طور که مى دانیم تراکتورسازى شرایط سخت ترى نسبت به ٣ نماینده دیگر در آسیا داشته و این تیم در جذب بازیکن در زمان نقل و انتقالات محروم بوده است. از طرفى تیم تراکتورسازى در برخى از آینم هایى که در فوتبال باید شخصیت پیدا مى کرده عملکرد خوبى نداشته و این موضوع هم تعجب آور نیست و مى دانم با مدیریت خوب آجرلو این تیم مى تواند به ثبات برسد و از این شرایط بحرانى خارج شود. این تیم شرایط سختى داشته و به همین دلیل زیاد نمى توان در موردش اظهار نظرى انجام داد.

انتهای پیام/

اظهارات همدانی در مورد عملکرد تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.