قنبری در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رفتارهای خشونت‌طلبانه دراویش آشوبگر محکوم است/ آنها بویی از انسانیت نبرده‌اند

عضو حزب مردم سالاری گفت: اقدام خشونت طلبانه دراویش آشوبگر محکوم است زیرا با خشونت، امنیت و آزادی آسیب می‌بیند.

اقدامات دراویش غیر انسانی بود/ ضرورت برخورد با عوامل این اغتشاشاتداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات اغتشاش گرایانه دراویش آشوبگر در منطقه پاسداران تهران، اظهار کرد:  اقدام خشونت طلبانه دراویش آشوبگر محکوم است زیرا با خشونت امنیت و آزادی آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: اولین قربانی خشونت امنیت بوده و دومین قربانی هم آزادی است و بدون آزادی و امنیت هم جوامع نمی‌توانند دوام و ثبات داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه توسل دراویش آشوبگر به خشونت خلاف قوانین، مقررات و امری غیر انسانی بود، گفت: اینکه آنها برای رسیدن به اهدافشان در خیابان‌ها دست به اعمال خشونت طلبانه بزنند و اموال مردم را تخریب کنند، تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: کسانی که روش‌های خشونت طلبانه را انتخاب می‌کنند و جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازند، قطعا بویی از انسانیت نبرده اند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه در جریان اغتشاش دراویش آشوبگر، نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کرده، یعنی امنیت جامعه را تامین و حفظ کرده است، اضافه کرد: دراویش آشوبگر با زیر گرفتن ماموران با ماشین، مرتکب جنایت شدند.

قنبری با تاکید بر ضرورت برخورد قانونی با عوامل این حادثه، ادامه داد: تعدادی از ماموران نیروی انتظامی شهید و تعدادی هم زخمی شدند، لذا کسانی که خواسته ای دارند باید از راه قانونی پیگیری کنند نه اینکه با اقداماتی غیر انسانی و خشونت آمیز امنیت مردم را به خطر بیندازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار