هفتمین جشنواره تئاتر فجر برگزار می شود + تصویر

برنامه‌های جنبی هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید وامق رئیس انجمن تئاتر استان فارس با بیان اینکه هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان در ٢ بخش برگزار می‌شود، گفت: در حاشیه این جشنواره همایشی با عنوان تئاتر دانش آموزی برگزار می‌شود که ٣ اثر را در بر می‌گیرد که با هدف برنامه ریزی و ارتقای تئاتر در بین دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

وامق در این زمینه به اجرای نمایش‌های شب امتحان (زهرا قربانی و ملیحه زحمت‌کش)، یک دقیقه (مینا شیروانی) و یه تغییر کوچولو (فائزه رستگاری) در سالن استاد بخشی زاده برای ۵۵۰ دانش‌آموز اشاره کرد.

رئیس انجمن تئاتر فارس همچنین برگزاری کارگاه تئاتر فیزیکال یاسر خاسب را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره اعلام کرد که به صورت رایگان در تماشاخانه استاد پورشکیبایی برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

وامق شرط شرکت در این کارگاه را برخورداری از دستکم ۶ سابقه بازیگری حرفه‌ای در استان و تأییدیه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد.

وی همچنین به رونمایی مجموعه نمایشنامه‌های مهران مقدر در عصر پنجم اسفند در تالار غزل اشاره کرد.

رئیس انجمن نمایش فارس افزود: نگارخانه استاد غلامی از چهارم تا ششم اسفند آثار ۶ تن از هنرمندان عکاس را در حوزه تئاتر به نمایش می‌گذارد.

هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس از ٢ تا ٦ اسفندماه در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ و تماشاخانه استاد لایق شیراز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ر

اعلام برنامه‌های هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار