تیم‌های سرخپوشان و پیروزان به یک قدمی لیگ برتر باشگاه های استان قم رسیدند

تیم‌های فوتبال سرخپوشان و پیروزان قم با افزایش فاصله خود با دیگر رقبا در یک قدمی صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ نتایج بازی‌های هفته دهم از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت هشت تیم و انجام چهار مسابقه در حالی به انجام رسید که 15 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم‌های سرخپوشان و پیروزان به یک قدمی لیگ برتر رسیدند.

این هفته تیم صدرنشین سرخ‌پوشان شادقلی در دیداری حساس به مصاف سهیل شهرقائم رفت و در پایان پرگل‌ترین بازی هفته که در آن هفت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد با نتیجه 6 بر یک حریف خود را در هم کوبید تا مدعی قهرمانی این رقابت‌ها نیز باشد.

تیم رده دومی پیروزان با نتیجه دو بر صفر از سد کیان عبور کرد و فاصله دو امتیازی خود را با صدرنشین حفظ کرد، آکادمی زبان نوین تیم رده سوم جدول با دو گل آینده‌سازان را شکست داد و آریا نیز با تساوی دو بر دو برابر شاهین جعفرآباد متوقف شد.

در فاصله چهار هفته به پایان بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم سرخپوشان شادقلی با کسب 25 امتیاز در صدر قرار دارد و با توجه به اینکه تیم سوم جدول فاصله‌ای 9 امتیازی نسبت به این تیم دارد صعود این تیم به لیگ برتر تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

در این رده‌بندی تیم پیروزان جدی‌ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین سرخپوشان است که با کسب 23 امتیاز در مکان دوم ایستاده و این تیم نیز شانس بالای صعود به لیگ برتر است اما تیم آکادمی زبان نوین با کسب 16 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد و آریا با کسب 15 امتیاز چهارم است.

تیم فوتبال شاهین جعفرآباد با کسب 13 امتیاز در مکان پنجم می باشد وفوتبالیست‌های تیم آینده‌سازان با کسب 9 امتیاز ششم هستند، امید سهیل با هشت امتیاز رده هفتم را در کسب کرد و به همراه تیم سه امتیازی انتهای جدول یعنی کیان گزینه‌های اصلی سقوط محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ت

تیم فوتبال پیروزان  رقیب جدی تیم فوتبال صدرنشین سرخپوشان  قم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.