مدیرکل کتابخانه های سمنان؛

همایش مولفان و نویسندگان و کتابفروشان برای اولین بار در کشور در استان سمنان

همایش مولفان و نویسندگان و کتابفروشان با حضور 150 مولف، نویسنده و کتابفروش 10 اسفند ماه در سمنان برگزار می شود.

نورعلی غلامحسین نیا سما کوش مدیرکل کتابخانه های استان سمنان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنانگفت: همایش مولفان، نویسندگان و کتابفروشان برای اولین بار در کشور دراستان سمنان 10 اسفند ماه برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با محوریت آسیب های اجتماعی و فرهنگ مطالعه و نقش نویسندگان و موئلفان در این امر بوده و 150 مولف، نویسنده و کتابفروش استان سمنان در این همایش حضور دارند.

مدیرکل کتابخانه های استان سمنان تصریح کرد: در سال جاری عضویت در کتابخانه های استان سمنان 6 درصد معادل 4 هزار نفر نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

سما کوش اظهار داشت: در سال 96واگذاری کتابخانه نردین و 27 میلیون تومان تجهیزات و 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از فروش کتب های اهدایی و 61 میلیون تومان نیز کمک های نقدی توسط خیرین به کتابخانه های استان سمنان انجام شده است.

وی افزود: امسال با اهدای 310000 هزار کتاب به کتابخانه های استان سمنان رتبه اول اهدای کتاب در کشور را کسب کرده ایم.

مدیرکل کتابخانه های استان سمنان  افزود: امسال چهارمین دوره ی جشنواره روستاها و عشایر حامی کتاب در کشور برگزار می شود که از 1300 روستای برگزیده در کشور 40 روستا به مرحله پایانی راه پیدا کرده اند و سه روستای فرومد، لاسجرد و مومن آباد از استان سمنان نیز در این جشنواره انتخاب شده اند.

انتهای پیام / د

برگزاری همایش مولفان، نویسندگان و کتابفروشان در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار