توزیع بن کارت ویژه نوروز میان مددجویان کمیته امداد

مدیرکل‌ کمیته امداد استان تهران گفت: برنامه ویژه کمیته امداد استان تهران برای حمایت از مددجویان اهدای بن کارت به آنها‌ برای خرید عید است .

توزیع بن کارت ویژه نوروز میان مددجویان کمیته امدادمحسن ولیئی‌‌ مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با بیان اینکه کمیته امداد استان تهران علاوه بر حقوق و عیدی برنامه دیگری برای حمایت از مددجویان دارد،گفت: اهدای بن کارت به مددجویان برای خرید عید، برنامه ویژه کمیته امداد استان تهران برای حمایت از آنها است.

ولیئی‌ بابیان اینکه مبلغ این بن کارت‌ها برای مددجویان مستمری‌ بگیر از 53 هزار تومان تا 100 هزار تومان برای خانوارهای 5 نفر و بیشتر است، ادامه داد:این مبلغ‌ برای مددجویان غیر مستمری‌ بگیر از 50 هزار تومان تا 70 هزار تومان است.

 وی با اشاره به اینکه این بن کارت‌ها از 10 اسفند در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد، گفت: مددجویان می‌توانند از تاریخ مذکور برای خرید‌ به فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

 ولیئی‌ با بیان اینکه مبلغ گردآوری شده در قالب‌ کمک‌های مردمی و جشن نیکوکاری است، گفت: از مردم درخواست می کنیم تا در روزهای 16، 17 و 18 اسفند در جشن نیکوکاری شرکت کنند و در این کار خیر سهیم باشند.

 مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هر سال برای کمک به درآمد مددجویان در ایام نزدیک به عید نمایشگاه‌هایی را برپا می‌کنیم تا مددجویان در آنجا به فروش اجناس بپردازند‌، گفت: به دنبال مجوز برای برپایی نمایشگاه در برخی از ایستگاه‌های مترو هستیم‌ و تا 10 اسفند بطور قطعی مشخص می‌شود که مجوز برپایی نمایشگاه‌ در چه مکان هایی ارائه می شود.

 انتهای پیام/

توزیع بن کارت میان مددجویان کمیته امداد در آستانه شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار