واژگونی یک رام قطار باربری در نیشابور/مسیر ریلی تهران مشهدمسدود شد

صبح امروز یک رام قطار باربری در ایستگاه دیزباد نیشابور از خط خارج و واژگون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس راه اهن نیشابور گفت:این قطار باری حامل سنگ آهن بوده است که از گلگهر سیرجان به مبدا کارخانه سنگ آهن نیشابور در حرکت بوده که در ایستگاه نمکی کنترل آن از دست خارج و به سمت ایستگاه کاشمر حرکت می‌کند که در بین راه واژگون می‌شود.

واژگونی یک رام قطار باربری در نیشابور/مسیر ریلی تهران مشهدمسدود شد 
نوری افزود: خبرهای رسیده حاکیست این حادثه تلفات جانی نداشته است و فقط لکوموتیو ران و مسئول ایستگاه مصدوم شده اند .
 

مسیر ریلی نیشابور - مشهد موقتا مسدود شد


معاون استاندار و فرماندار نیشابور هم در گفتگو با خبرنگار ما  از تلاش‌ها برای بازگشایی خط آهن نیشابور – مشهد که در پی حادثه صبح امروز مسدود شده خبر داده و گفت: قطار باری که سنگ آهن را از خواف به مقصد نیشابور حمل می‌کرده دچار سانحه شده و کارکنان راه‌آهن در حال تخلیه خط هستند تا مسیر ریلی طی ساعات آینده بازگشایی شود.

سعید شیبانی افزود: متولیان راه‌آهن در تلاشند تا خط کناری را نیز باز نگه دارند که وقفه طولانی در رفت و آمد قطار‌های مسافری به وجود نیاید.
 
وی گفت: یک رام قطار در ایستگاه این شهر متوقف است تا با تلاش کارکنان راه‌آهن خراسان مجددا این مسیر ترانزیت ریلی بازگشایی شود.
 
فرماندار نیشابور افزود:ما همچنین آمادگی داریم تا زمان بازگشایی مجدد خط به مسافرانی که موقتا در ایستگاه نیشابور توقف دارند نیز خدمات ارائه کنیم.

بازگشایی راه آهن تهران ـ مشهد تا ۲ ساعت دیگر

معاون عمرانی فرمانداری نیشابور هم ب خبرنگار ما گفت: قطار باری از مسیر سنگ آهن خواف به سمت فولاد خراسان در ایستگاه نمکی از ریل خارج شد است و با توجه به خارج شدن چهار واگن، فقط خسارت مالی دیده است.

عبدالناصر عرب پور  افزود:امنیت ایستگاه توسط نیروی انتظامی تامین و تا دو ساعت دیگر مسیر بازگشایی می‌شود.

گفتنی است پاین قطار در ایستگاه کاشمر در نزدیکی دیزباد پایین و منتهی الیه حوزه استحفاظی راه‌آهن نیشابور و ابتدای حوزه استحفاظی راه‌آهن مشهد دچار حادثه شده است.
 
 
انتهای پیام//ف.ج
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.