حبیب زاده مطرح کرد؛

اتخذ تدابیر لازم برای تامین نیازهای شهروندان در روزهای پایانی سال

عضو شورای شهر تهران در جریان بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار از اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی ها برای تامین نیازهای شهروندان در روزهای پایانی سال خبر داد.

اتخذ تدابیر لازم برای تامین نیازهای شهروندان در روزهای پایانی سالبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار، هدف از این بازدید را بررسی مشکلات حجره داران و گفتگو با آنها دانست و گفت: عمده مطالبه حجره داران این است که در تصمیماتی که در مورد آنان گرفته می‌شود حضور داشته باشند و شورای اسلامی شهر تهران با توجه به رویکردش مبنی بر تعامل و همکاری با نهادهای مردمی و انجمن‌های صنفی در مدیریت شهری از خواسته آنان استقبال می‌کند.

معاون رئیس شورا در امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدید، از میدان میوه و تره بار صادقیه هم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار گرفت.

وی با مطلوب خواندن عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به افزایش مطالبات شهروندان با نزدیک شدن به آغاز سال جدید اشاره کرد و گفت: این امر نظارت بیشتری را می‌طلبد که خوشبختانه برای آن تدابیر لازم اندیشیده شده است.

حبیب زاده که در جریان بازدید گفت: با توجه به رضایتمندی شهروندان به نظر می‌رسد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: از جمله طرح‌های خوب سازمان مدیریت میادین طرح دستچین است که با توجه به غرفه‌های متعدد به شهروندان حق انتخاب بیشتری می‌دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین در حوزه محصولات ارگانیک گفت: تلاش برای گسترش و تنوع محصولات ارگانیک عرضه شده از دیگر اقدامات است که لازم است توجه بیشتری به آن شود.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر در مجموعه شهرداری تهران گفت: باید تلاش کنیم تا سبد مهربانی به عنوان یک طرح موفق تقویت شود تا کمیت و کیفیت آن افزایش یابد.

لازم به ذکر است؛ در این بازدید عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ضمن همراهی با حبیب زاده گزارشی در زمینه طرح‌های سلامت محور و فعالیت‌های گسترده سازمان مدیریت میادین در خدمت رسانی به شهروندان ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار