اسدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارائه خدمات به بیش از 12 هزار معلول در 234 مرکز توانبخشی/ نگهداری از بیماران مجهول الهویه در مراکز شبانه روزی

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از خدمات رسانی به 12 هزار و 500 معلول در 234 مرکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی استان تهران خبر داد.

ارائه خدمات به بیش از 12 هزار معلول در 234 مرکز توانبخشی/ نگهداری از بیماران مجهول الهویه در مراکز شبانه روزیمحمدرضا اسدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در حال حاضر در مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی استان تهران 12 هزار و 500 معلول تحت مراقبت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: معلولان فوق در 234 مرکز توانبخشی استان تهران خدمات مربوط به حوزه توانبخشی را دریافت می‌کنند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: مراکز توانبخشی استان تهران در دو شیفت روزانه و شبانه روزی به معلولان خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

اسدی در تشریح هزینه‌های نگهداری از معلولان در مراکز توانبخشی استان تهران عنوان کرد: یارانه نگهداری هر یک از معلولان در مراکز توانبخشی روزانه، مبلغ 310 هزار تومان و همچنین یارانه نگهداری از معلولان در مراکز شبانه روزی 680 هزار تومان است که باید این مبالغ به صورت ماهانه و به ازای هر یک از معلولان به حساب مراکز فوق واریز شود.

وی با اشاره به نگهداری بیماران مجهول الهویه در مراکز توانبخشی شبانه روزی تاکید کرد: همچنین ماهانه به ازای هر یک از بیماران مجهول الهویه، مبلغ 680 هزار تومان به حساب مراکز توانبخشی واریز می‌شود.

انتهای پیام/

خدمات رسانی به بیش از 12 هزار معلول در 234 مرکز توانبخشی بهزیستی

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار